Subject: Teavitus. Pargi F613 rekonstrueerimine. IP7214.
From: "Martin Bluum" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Aug 2025 14:36:58 +0300

Tere!

Olen elektrivõrkude projekteerija ja Elektrilevi OÜ tellimusel
projekteerime tööd nr 24-114 Pargi F613 rekonstrueerimine. IP7214.

13101 Jõhvi-Ereda tee (25201:002:0133)

Asendiplaanil välja toodud keskpinge õhuliin rekonstrueeritakse. . Palun
anda tagasisidet, kui Teil on tulevasele ehitajale kommentaare, millega
ehitustööde alguses või tööde ajal peaks arvestama.

Infoks, et ehitaja on kohustatud Teid tööde algusest ette teavitama
minimaalselt 3 tööpäeva enne ehitustööde algust ja orienteeruv tööde
algusaeg on hetkeseisuga 2026 aasta suvel. Kui antud kirjale vastust ei
järgne 30 päeva jooksul, siis loen teavituse kohale toimetatuks ja
vastuväited puuduvateks.

Parimat soovides

Martin Bluum

Projekteerija

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

56969904